برنامه ریزی عملی رادیوتراپی

نوع فایل
pdf
نویسنده
تاریخ انتشار
14 مارس 2024
دسته بندی
تعداد بازدید
24 بازدید
6,000 تومان

دانلود کتاب برنامه ریزی عملی رادیوتراپی Practical Radiotherapy Planning در قالب pdf به زبان انگلیسی در ۴۷۷ صفحه به قیمت ۶ هزار تومان.

توضیحات مختصر از کتاب برنامه ریزی عملی رادیوتراپی Practical Radiotherapy Planning

برنامه ریزی رادیوتراپی عملی برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ منتشر شد، در بیش از سه نسخه، خود را به عنوان انتخاب محبوب برای کارآموزان انکولوژیست پرتودرمانی و رادیوگراف تثبیت کرد و “مهره ها و پیچ ها” برنامه ریزی را به شیوه ای عملی و در دسترس ارائه کرد.

این ویرایش چهارم شامل تعداد زیادی از مواد جدید است که منعکس کننده تغییر اساسی در عملکرد پرتودرمانی در سال های اخیر است. اطلاعات موجود در فصل های مقدماتی گسترش یافته و به روز شده است و فصل جدیدی در مورد مدیریت بیمار اضافه شده است. محرک‌های CT، محافظ‌های MLC و پروفایل‌های دوز، اصول IMRT، و استفاده از MRI، PET و سونوگرافی همگی از جمله پیشرفت‌های جدید در این زمینه هستند.

هدف این کتاب بدون تغییر باقی مانده است. پیچیدگی برنامه‌ریزی درمان بسیار افزایش یافته است، اما ویرایش چهارم همچنان بر اصول اساسی درمان تأکید دارد که می‌تواند برای درمان‌های مرسوم، منسجم و جدید، با در نظر گرفتن پیشرفت‌ها در تصویربرداری و ارائه درمان، اعمال شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.