سوالات تمرینی امتحان NCLEX-RN

نوع فایل
PDF
نویسنده
تاریخ انتشار
12 ژوئن 2022
تعداد بازدید
1385 بازدید
10,000 تومان

سوالات تمرینی امتحان NCLEX-RN: دانلود کتاب سوالات تمرینی امتحان NCLEX-RN: کتاب مروری با بیش از ۱۰۰۰ سوال آمادگی آزمون برای آزمون پرستاری NCLEX با فرمت فایل PDF در ۶۵۰ صفحه تنها با قیمت ۱۰۰۰۰ تومان.

برای دانلود سوالات تمرینی امتحان NCLEX-RN منوی خرید و دانلود را از همین صفحه کلیک کنید.

توجه شود زبان این کتاب به انگلیسی و با فرمت PDF است.

نوبت چاپ کتاب: ۲۰۲۰

توضیحات کوتاه از کتاب

مقدمه
برای انتخاب NCLEX-RN تبریک می گویم! گذراندن NCLEX-RN یک گام مهم در اخذ مجوز پرستاری و شروع یک حرفه مراقبت بهداشتی غنی و پر تقاضا است. در صفحات بعدی، اطلاعاتی در مورد NCLEX-RN، آنچه در روز آزمون انتظار دارید، نحوه استفاده از این کتاب و محتوای تحت پوشش امتحان را خواهید یافت. همچنین شما را تشویق می‌کنیم که برای ثبت‌نام در آزمون و یافتن جدیدترین اطلاعات در مورد NCLEX-RN از وب‌سایت شورای ملی پرستاری (https://www.ncsbn.org) دیدن کنید.
آزمون مجوز شورای ملی (NCLEX) توسط شورای ملی شوراهای دولتی پرستاری (NCSBN) به عنوان بخشی از مجوز برای پرستاران ایجاد شده است. NCLEX مهارت های پرستاری را در سطح ورودی اندازه گیری می کند. یعنی یک پرستار سطح مقدماتی باید بتواند در امتحان قبول شود.
در واقع دو آزمون NCLEX جداگانه وجود دارد: آزمون مجوز شورای ملی برای پرستاران دارای مجوز یا NCLEX-RN و آزمون مجوز شورای ملی برای پرستاران مجاز عملی/حرفه ای یا NCLEX-PN. این کتاب خوانندگان را برای NCLEX-RN آماده می کند.
NCSBN پرستار سطح مقدماتی را به عنوان پرستاری با حداکثر شش ماه تجربه پرستاری تعریف می کند. برای NCLEX-RN، از ۱ آوریل ۲۰۱۹، NCSBN پرستار سطح ابتدایی را به عنوان پرستاری با حداکثر ۱۲ ماه تجربه تعریف می کند.
متقاضیان پس از درخواست مجوز/ثبت نام به نهاد نظارتی یا هیئت پرستاری در ایالتی که می خواهند مجوز دریافت کنند، واجد شرایط دریافت NCLEX-RN می شوند. سپس، آنها می توانند برای NCLEX با Pearson VUE، که آزمون را مدیریت می کند، ثبت نام کنند. جزئیات بیشتر در مورد مدیریت امتحان و روز آزمون در ادامه این فصل در اداره امتحان آمده است.

درست در زمان امتحان ۲۰۲۰، سؤالات تمرینی غیررسمی جدید NCLEX-RN آزمون Ascencia: کتاب مروری با بیش از ۱۰۰۰ سؤال آمادگی آزمون برای آزمون پرستاری NCLEX با سایر کتاب های آزمایشی تمرینی برای NCLEX متفاوت است. آمادگی آزمون مراقبت‌های بهداشتی ما مانند سایر مواد درسی نیست، زیرا سؤالات تمرین امتحان NCLEX-RN نمونه‌های به‌روز، واقعی، گرافیک‌ها و اطلاعاتی را که برای بررسی سریع اما کامل همه چیز در امتحان نیاز دارید، به شما ارائه می‌دهد! مواد مناسب ما به شما مزیتی را می دهد که برای گذراندن امتحان خود در اولین بار نیاز دارید.
NCSBN و Pearson VUE در ایجاد یا تولید این محصول نقشی نداشته اند، به هیچ وجه به Ascencia Test Prep وابسته نیستند و این محصول را حمایت یا تایید نمی کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.