هماتولوژی بدخیم بالینی

نوع فایل
pdf
نویسنده
تاریخ انتشار
12 آوریل 2024
دسته بندی
تعداد بازدید
22 بازدید
10,000 تومان

دانلود کتاب هماتولوژی بدخیم بالینی Clinical Malignant Hematology در قالب pdf به زبان انگلیسی در ۱۲۲۴ صفحه به قیمت ۱۰ هزار تومان

توضیحات مختصر از کتاب Clinical Malignant Hematology:

این کتاب برای افرادی که در مراقبت روزانه از بیماران مبتلا به بدخیمی‌های خونی نقش دارند، ایده‌آل و ضروری است. به ویژه برای پزشکان در دوره آموزشی و تالاری که تازه کار هستند و سعی دارند تا برنامه‌های درمانی پیچیده‌تر را برای این بیماران درک کنند، مفید خواهد بود. این کتاب اطلاعات منحصر به فردی را به راحتی در اختیار قرار می‌دهد که تقریباً برای تمام انکولوژیست‌ها و هماتولوژیست‌های شاغل مفید است.این مرجع دستوری طیف کاملی از سرطان‌ها را در خون، مغز استخوان و سیستم لنفاوی (لوسمی، لنفوم، میلوما) روشن می‌کند. هماتولوژی بدخیم بالینی توسط کارکنان مرکز مشهور سرطان تاوسیگ در کلینیک کلیولند ویرایش می شود که در سال های اخیر پیشگام برخی از مهم ترین اکتشافات بالینی و روندهای درمانی بوده است.

امکانات این کتاب Clinical Malignant Hematology

پوشش جامع تمامی روش‌های درمانی از جمله شیمی‌درمانی، آنتی‌بادی‌های مونوکلونال و پیوند سلول‌های بنیادی خونساز، فصل‌های پس‌زمینه‌ای قوی را فراهم می‌کند که درباره روش‌های مداخله در عوارض درمان و سایر مسائل مراقبت‌های حمایتی راهنمایی می‌کند. هر فصل شامل نمونه‌هایی از اسمیر خون محیطی و آسپیراسیون مغز استخوان و جداولی یکسان است که توصیه‌های خاصی را در زمینه‌های مختلف از جمله کاربرد، مرحله‌بندی، تشخیص، تشخیص افتراقی و درمان بدخیمی‌های هماتولوژیک ارائه می‌دهد. این کتاب شامل نزدیک به ۲۰۰ تصویر است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.