هماتولوژی در عمل

نوع فایل
pdf
نویسنده
تاریخ انتشار
28 ژانویه 2024
تعداد بازدید
26 بازدید
15,000 تومان

هماتولوژی در عمل: دانلود کتاب هماتولوژی در عمل Hematology in Practice در قالب pdf به زبان انگلیسی در ۳۸۵ صفحه به قیمت ۱۵ هزار تومان .

توضیحات مختصر از کتاب هماتولوژی در عمل Hematology in Practice:

کتاب Hematology in Practice نوشته Cisela Betty، یک کتاب در حوزه هماتولوژی است که به صورت عملی و با تاکید بر مطالب مهم آن، به خواننده این امکان را می‌دهد تا با بیماری‌های خون و پوستی و تشخیص آن‌ها آشنا شود. این کتاب شامل مطالبی در مورد سلول‌های خونی، انواع بیماری‌های خونی، مراحل تشخیص و درمان آن‌ها است.

کتاب Hematology in Practice برای دانشجویان پزشکی، دانشجویان رشته های پیراپزشکی و هماتولوژیست ها مناسب است و با توجه به جامعیت مطالب و قابلیت های آن، می تواند به عنوان یک منبع ارزشمند برای تحقیقات و مطالعات علمی در حوزه هماتولوژی به شمار رود. این کتاب شامل بخش‌های متعددی است که هر کدام به یکی از موضوعات مرتبط با هماتولوژی می‌پردازد. این بخش‌ها شامل موضوعاتی مانند بیماری‌های خونی، بیماری‌های پوستی، بیماری‌های ایمنی، اختلالات خونی و… می‌باشند. همچنین در این کتاب به مطالبی در مورد انواع آزمایش‌های هماتولوژیک و بررسی نمونه‌های خونی، نحوه تفسیر آن‌ها و روش‌های تشخیصی پرداخته شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.