پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه

نویسنده
تاریخ انتشار
26 فوریه 2020
تعداد بازدید
1707 بازدید
3,900 تومان

پرسشنامه تعلق به مدرسه بری، بتی و وات (۲۰۰۴): دانلود پرسشنامه احساس تعلق به مدرسه بری، بتی و وات (۲۰۰۴) با فرمت فایل ورد قابل ویرایش تنها با قیمت ۳۹۰۰ تومان.

برای دانلود فایل منوی خرید و دانلود را از همین صفحه کلیک کنید.

پرسشنامه  احساس تعلق به مدرسه بری و همکاران(۲۰۰۴)

پرسشنامه تعلق به مدرسه توسط بری، بتی و وات (۲۰۰۴) به منظور سنجش احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان طراحی و تدوین شده است و در ایران توسط مکیان و کلانتر کوشه (۱۳۹۴) اعتباریابی شده است. این پرسشنامه دارای ۲۷ سوال و شش مولفه حمایت معلم، مشارکت در اجتماع، احساس رعایت احترام و عدالت در مدرسه، احساس مثبت به مدرسه، تعلق فرد به مدرسه و مشارکت علمی می باشد و بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (من احساس می کنم جز ی واقعی از این مدرسه هستم.) به سنجش احساس تعلق دانش آموزان به مدرسه می پردازد.

منابع

مکیان، راضیه السادات و کلانتر کوشه، سید محمد. (۱۳۹۴). ویژگی های رونسنجی پرسشنامه احسس تعلق به مدرسه و ارتباط آن با فرسودگی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در میان دانش آموزان شهر تهران، فصلنامه اندازه گیری تربیتی، ۶(۲۰): ۱۱۹-۱۳۸٫

Brew, C., Beatty, B., & Watt, A. (2004, December). Measuring students’ sense of connectedness with school. In Australian Association for Research in .Education Annual Conference, Melbourne.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.