پرسشنامه استرس ناباروری نیوتن و همکاران

نویسنده
تاریخ انتشار
20 آوریل 2019
تعداد بازدید
1090 بازدید
3,500 تومان

پرسشنامه استرس ناباروری نیوتن و همکاران : دانلود فایل ورد پرسشنامه استرس ناباروری نیوتن و همکاران (شامل پرسشنامه، نمره گذاری، پایایی و روایی و..)  در قالب فایل ورد قابل ویرایش تنها با قیمت ۳۵۰۰ تومان.

برای دانلود فایل منوی خرید و دانلود را از همین صفحه کلیک کنید.

بخش هایی از متن فایل

پرسشنامه استرس ناباروری توسط نیوتن و همکاران (۱۹۹۹) به منظور سنجش استرس ناباروری طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای ۴۶ سوال و شامل ۵ مولفه نگرانی­های اجتماعی، نگرانی­های جنسی، نگرانی­های ارتباطی، سبک زندگی بدون فرزند و نیاز به والد بودن می باشد و بر اساس طیف شش گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (وقتی در مورد بچه‌ها از من سوال می‌شود، ناراحت نمی‌شوم.) به سنجش استرس ناباروری می پردازد.

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه

در این تحقیق منظور از سنجش استرس ناباروری نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۴۶ گویه ای پرسشنامه سنجش استرس ناباروری می دهند.

منابع

سرمد، زهره، حجازی، الهه و عباس بازرگان (۱۳۹۰). روش تحقیق در علوم رفتاری، انتشارات آگاه.

لطیف نژاد رودسری، رباب و همکاران. (۱۳۹۰). بررسی تاثیر مشاوره مشارکتی ناباروری بر استرس ادراک شده زنان نابارور تحت درمان با IVF، مجله علوم پزشکی، ۳۱-۲۲٫

Newton, C. R., Sherrard, W., & Glavac, I. (1999). The Fertility Problem Inventory: measuring perceived infertility-related stress. Fertility and sterility۷۲(۱), ۵۴-۶۲٫

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.