پرسشنامه رفتارهای یادگیری

نویسنده
تاریخ انتشار
23 مارس 2020
تعداد بازدید
1551 بازدید
3,700 تومان

پرسشنامه رفتارهای یادگیری مک درموت و همکاران (۱۹۹۹): دانلود پرسشنامه رفتارهای یادگیری مک درموت و همکاران (۱۹۹۹) با فرمت فایل ورد قابل ویرایش تنها با قیمت ۳۷۰۰ تومان.

برای دانلود فایل منوی خرید و دانلود را از همین صفحه کلیک کنید.

پرسشنامه رفتارهای یادگیری[۱] مک درموت و همکاران ۱۹۹۹

پرسشنامه رفتارهای یادگیری توسط مک درموت و همکاران (۱۹۹۹) به منظور سنجش رفتار یادگیری در دانش آموزان طراحی و تدوین شده است و در ایران توسط عابدی و همکاران (۱۳۹۲) اعتباریابی شده است. این پرسشنامه دارای ۲۵ سوال و چهار مولفه انگیزه شایستگی، نگرش نسبت به یادگیری، توجه- پشتکار و راهبرد- انعطاف می باشد و بر اساس طیف سه گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (تكاليف درسي جديد را بدون ترس مي پذيرد.) به سنجش رفتارهای یادگیری در دانش آموزان می پردازد.

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه

در این تحقیق منظور از رفتارهای یادگیری نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۲۵ گویه ای پرسشنامه رفتارهای یادگیری ورزش می دهند.

منابع

عابدی، احمد؛ هادی پور، محبوبه؛ شوشتری، مژگان، جعفری هرندی، رضا و شفیعی، اقبال. (۱۳۹۲). بررسی پایایی، روایی و تعیین ساختار عاملی نسخه فارسی مقیاس رفتارهای یادگیری بر روری دانش آموزان دوره راهنمایی، فصلنامه اندازه گیری تربیتی، ۱۲(۴): ۲۳-۴۰٫

McDermott, P. A., Green, L. F., Francis, J. M., & Stott, D. H. (1999). Learning behaviors scale.Philadelphia, PA: Edumetric and Clinical Science.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.