پرسشنامه شخصیتی چند محوری مینه سوتا (MMPI-370)

نویسنده
تاریخ انتشار
15 اکتبر 2017
تعداد بازدید
6383 بازدید
3,000 تومان

پرسشنامه شخصیتی چند محوری مینه سوتا (MMPI-370) (فرمت ۳۷۰ سوال): دانلود نرم افزار پرسشنامه شخصیتی مینه سوتا در قالب فرمت اکسل با قیمت تنها ۳۰۰۰ تومان.

آزمون MMPI، مشهورترین و پرمصرف‌ترین پرسش‌نامه شخصیتی است که به عنوان یک ابزار عینی برای تشخیص بیماری‌های روانی تدوین شده است . این آزمون، یک پرسش‌نامه خودسنجی با پاسخ‌های “آری” یا “نه” است. این آزمون دارای سه مقیاس روایی و ده مقیاس بالینی است. مقیاس‌های روایی، اطلاعاتی را در مورد رویکرد آزمودنی نسبت به آزمون فراهم می‌کنند. ده مقیاس اولیه بالینی نیز برای تشخیص اختلال‌های روانی به کار می‌رود.

هدف از اجرای تست MMPI-2 شناخت ابعاد شخصیت آزمون دهنده می باشد و ویژگیهای شخصیتی فرد را مشخص می کند. کاربرد تست MMPI-2 در موارد استخدام مشاغل خاص و مهم، ازدواج و مسائل خانوادگی و همچنین شناسایی اختلالات رفتاری و روانی می باشد و حتما باید توسط متخصصین روانسنجی و یا روانشناسی تفسیر گردد.

این پکیج شامل موارد زیر است:

۱- فایل برنامه، قابل اجرا توسط نرم افزار اکسل (Excel) ، که بدون نیاز به اینترنت و بدون محدودیت روی چندین کامپیوتر قابل اجرا است. پس از اجرای برنامه، سربرگ “فرم خام” نمایش داده می شود که سوالات آزمون در این بخش قرار دارد، پس از پاسخگویی در سربرگ “گزارش نتایج” ، نمودار و نیمرخ روانی آزمودنی به صورت خودکار ترسیم می گردد.

کافی است به سوالات پرسشنامه پاسخ داده شود تا برنامه به صورت اتوماتیک نمره خام ،نمره تراز شده، مقیاس L , F , K و بیش از ۱۰ مقیاس این آزمون را محاسبه کند. این نتایج در سربرگ “پردازش اطلاعات” قابل دسترسی است. مقیاس های قابل محاسبه شامل موارد زیر است:

خود بیمار انگاری، افسردگی، هیستریا، انحراف اجتماعی – روانی، مردانگی – زنانگی، پارانوئید، خـستگی روانی، اسکیزوفرنی، مانیا، درونگرایی – برون گرایی

۲- فایل روش اجرا و نمره گذاری آزمون MMPI-2

۳- فایل تفسیر و تحلیل کامل آزمون MMPI-2

۴- فرم کاغذی آزمون MMPI-2 جهت پرینت سوالات آزمون

۵- فایل ﻫﻨﺠﺎرﯾﺎﺑﯽ و ﺑﺮرﺳﯽ وﯾﮋﮔﯽ های روانسنجی آزمون مینه سوتا

امیدواریم از این مجموعه استفاده کافی را ببرید.

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.