پرسشنامه هویت شغلی دیلاس(DISI-0)

نویسنده
تاریخ انتشار
8 می 2018
تعداد بازدید
1457 بازدید
2,500 تومان

پرسشنامه هویت شغلی دیلاس(DISI-0): دانلود پرسشنامه هویت شغلی دیلاس در قالب فایل ورد (word) قابل ویرایش به همراه نمره گذاری، ویژگی های روانسنجی، و سوالات پرسشنامه تنها با قیمت ۲۵۰۰ تومان.

برای دانلود پرسشنامه هویت شغلی دیلاس(DISI-0) با راهنمای کامل تفسیر و نمره گذاری آن منوی خرید و دانلود را از همین صفحه کلیک کنید.

برخی توضیحات مربوط به این فایل در ادامه آورده شده است.

پرسشنامه هویت شغلی دیلاس(DISI-۰)

این پرسشنامه بر اساس مدل مارسیا برای تعیین وضعیت هویت شغلی طراحی شده است. این پرسشنامه برای اولین بار توسط دیلاس و جرنگین در سال ۱۹۸۱ طراحی و اعتباریابی شد. این پرسشنامه آزمودنی را در پنج وضعیت هویتی قرار می دهد که عبارت اند از هویت شغلی موفق، هویت شغلی زودرس، هویت شغلی دیررس وهویت شغلی مغشوش.

 روش نمره گذاری

آزمون هویت شغلی دیلاس دارای هفت گویه است که هر کدام از این گویه ها دارای پنج عبارت است (این آزمون در مجموع ۳۵ عبارت دارد) که پاسخگو بایستی از بین این پنج عبارت یک عبارت را انتخاب کند که در مجموع هفت گزینه بایستی انتخاب شود، نمره گذاری این آزمون به این صورت است که هر گزینه در هر گویه مشخص کننده یک نوع هویت است، با مشخص کردن نوع هویت هر عبارت و شمارش تعداد عبارت هاي انتخاب شده برای هر هویت، نوع هویت شغلی فرد را تعیین می کنیم، به این صورت که اگر فردی چهار عبارت و یا بیشتر از چهار عبارت را از یک نوع هویت انتخاب کند، دارای آن نوع هویت تشخیص داده میشود. برای مثال اگر فردی چهار عبارت را که مشخص کننده نوع هویت شغلی مغشوش است را انتخاب کند، به عنوان فردی که دارای هویت شغلی مغشوش است تشخیص داده می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.