کتاب بیوشیمی مصور لیپینکات

نویسنده
تاریخ انتشار
17 ژوئن 2022
تعداد بازدید
1381 بازدید
10,000 تومان

کتاب بیوشیمی مصور لیپینکات چاپ هشتم (Lippincott® Illustrated Reviews: Biochemistry, 8e): دانلود کتاب بیوشیمی مصور لیپینکات (کتاب بیوشیمی مصور لیپینکات چاپ هشتم (Lippincott® Illustrated Reviews: Biochemistry, 8e) در قالب فایل pdf با ۱۵۷۹ صفحه تنها با قیمت ۱۰۰۰۰ تومان.

برای دانلود  کتاب بیوشیمی مصور لیپینکات منوی خرید و دانلود (سبد خرید) را از همین صفحه کلیک کنید.

توجه شود زبان این کتاب به انگلیسی و با فرمت PDF است و نوبت چاپ این کتاب ۲۰۲۲ است.

Lippincott® Illustrated Reviews که بیش از دو دهه توسط اساتید و دانشجویان ستایش شده است: بیوشیمی منبعی با سابقه برای تسلط بر اصول بیوشیمی است. این متن پرفروش به دانشجویان کمک می‌کند تا با تصاویری بی‌نظیر که مفاهیم را زنده می‌کنند، به سرعت مقادیر زیادی از اطلاعات مهم و پیچیده را مرور، جذب و ادغام کنند.

مانند سایر عناوین در سری محبوب مرور مصور Lippincott®، این متن از یک سازمان کلی بصری پیروی می کند و دارای انبوهی از کمک های مطالعه است که اطلاعات چالش برانگیز را روشن می کند و حفظ و درک را تقویت می کند. این نسخه به روز شده و اصلاح شده بر کاربرد بالینی تأکید دارد و تمرینات جدید، سؤالات و منابع دیجیتالی همراه را برای دانش جویان آماده برای موفقیت در امتحانات و فراتر از آن ارائه می کند.

جدید! جعبه های کاربردی بالینی به دانش جویان آموزش می دهد که با اطمینان بیوشیمی را در سناریوهای بالینی به کار ببرند.
جدید! ارجاعات متقابل به دیگر عناوین Lippincott® Illustrated Reviews به دانش جویان کمک می کند تا چگونگی ارتباط مفاهیم بیوشیمیایی با سایر علوم پایه را درک کنند.
به روز شد! تصاویر پر جنب و جوش و جداول دقیق مفاهیم پیچیده بیوشیمیایی را روشن می کند.
جدید و به روز شده! سؤالات و پاسخ‌های مطالعه برای هر فصل، میزان یادداری دانشجویان را مورد آزمایش قرار می‌دهد و اعتماد به نفس آنها را در آزمون دادن تقویت می‌کند.
به روز شد! مطالعات موردی یکپارچه با سؤالات مروری، دانش‌جویان را با سناریوهای بالینی که معمولاً با آنها مواجه می‌شوند آشنا می‌کند و آنها را نسبت به پیامدهای بالقوه گسترده ارائه مسائل آگاه می‌کند.
جدید! انیمیشن های موجود در ThePoint و در کتاب الکترونیکی VitalSource® درک دانش جویان از مفاهیم و فرآیندهای بیوشیمیایی را با جزئیات و دقت واضح افزایش می دهد.
کتاب الکترونیکی موجود است. سریع، هوشمند و راحت، کتاب‌های الکترونیکی امروزی می‌توانند یادگیری را متحول کنند. این ابزارهای تعاملی و کاملاً قابل جستجو، دسترسی ۲۴/۷ را در چندین دستگاه، توانایی برجسته کردن و اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها و موارد دیگر ارائه می‌کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.