کتاب مرور موسبی برای NBDE بخش دوم

نوع فایل
PDF
نویسنده
تاریخ انتشار
12 ژوئن 2022
تعداد بازدید
1270 بازدید
7,000 تومان

کتاب مرور موسبی برای NBDE بخش دوم (Mosby-review-for-NBDE-part-2-pdf): دانلود کتاب مرور موسبی برای NBDE بخش دوم (Mosby-review-for-NBDE-part-1-pdf) با فرمت فایل PDF در ۶۵۰ صفحه تنها با قیمت ۷۰۰۰ تومان.

برای دانلود کتاب مرور موسبی برای NBDE بخش دوم-ویرایش دوم منوی خرید و دانلود را از همین صفحه کلیک کنید.

توجه شود زبان این کتاب به انگلیسی و با فرمت PDF است و نوبت چاپ این کتاب ۲۰۱۷ است.

مقدمه

این کتاب مروری کار گردآوری شده توسط کارشناسان در هر یک از رشته‌های مربوطه است که در آزمون ملی دندانپزشکی (NBDE) ارائه شده است. این ویرایش دوم شامل به‌روزرسانی‌های اخیر و تغییرات مهم نسبت به نسخه اول برای هر موضوع NBDE است. این متن ابزاری برای کمک به آماده سازی دانش جویان برای شرکت در NBDE و کمک به شناسایی نقاط قوت و ضعف است تا دانش جویان بتوانند بهتر از زمان مطالعه خود استفاده کنند. این متن به معنای جایگزینی سال‌ها آموزش حرفه‌ای نیست و نه صرفاً سؤالاتی را ارائه می‌کند تا دانش جویان در صورت حفظ پاسخ‌ها در امتحانات موفق شوند. درعوض، این کتاب به دانش‌ جویان کمک می‌کند تا به حوزه‌هایی که ممکن است نیاز به بررسی بیشتر داشته باشند هدایت کند و دانش و مهارت‌های امتحانی دانش‌آموزان را تقویت کند.
دانشکده های دندانپزشکی معمولاً در آماده سازی دانش‌ جویان خود برای تمرین و امتحانات هیئت مدیره به خوبی عمل می کنند. معمولاً بین دانش‌ جویان که در دوره‌های دندان‌پزشکی خود را خوب می‌گذرانند و افرادی که در امتحانات هیئت مدیره خود نمره خوبی کسب می‌کنند، همبستگی خوبی وجود دارد. بنابراین برای بهترین آمادگی برای امتحانات هیئت مدیره، دانش‌ جویان باید بر انجام خوب کار درسی تمرکز کنند. به نفع دانش‌ جویان است که زمان مطالعه آزمون هیئت مدیره را بیشتر بر روی زمینه هایی که در آن در دروس دندانپزشکی عملکرد خوبی نداشته اند متمرکز کنند. اکثر دانش‌ جویان از نقاط ضعف خود آگاه هستند و به همین دلیل این فرصت را خواهند داشت تا هنگام مطالعه برای هیئت‌ها، منابع بیشتری را روی این زمینه‌ها متمرکز کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.